Regulamin
Regulamin sprzedaży internetowej biletów na wydarzenia artystyczne organizowane przez Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonię Gorzowską
§ 1
1. Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży internetowej na wydarzenia organizowane przez Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonię Gorzowską.
2. Na potrzeby Regulaminu przez pojęcie „wydarzenie” rozumie się koncerty oraz inne formy działalności statutowej organizowane przez Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonię Gorzowską z siedzibą przy ul. Dziewięciu Muz 10, 66-400 Gorzów Wlkp., NIP 599-312-70-32, REGON 080455296 (zwaną dalej w Regulaminie „Filharmonią”).
3. Zakup biletu na wydarzenie oznacza akceptację przepisów Regulaminu, zobowiązanie do ich stosowania.
§ 2
-
Aby dokonać zakupu biletów poprzez system sprzedaży on-line należy:
-
zaakceptować niniejszy regulamin
-
podać niezbędne dane Kupującego (imię, nazwisko, adres e-mail)
-
wybrać wydarzenie i ilość biletów
-
wydrukować bilet/y
-
Ceny biletów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
-
Do zakupu biletów ulgowych uprawnieni są uczniowie i studenci do 26 roku życia, emeryci, nauczyciele szkół artystycznych, osoby niepełnosprawne, osoby bezrobotne oraz członkowie Gorzowskiego Towarzystwa Muzycznego im. H. Wieniawskiego z ważną legitymacją członkowską.
-
Sprzedaż internetowa biletów kończy się godzinę przed rozpoczęciem wydarzenia, przy czym organizator zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży internetowej w każdej chwili bez podawania przyczyn.
-
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących, sprzedaż objęta Regulaminem nie podlega fiskalizacji, w związku z czym Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.
-
Operatorem płatności internetowych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
-
Zapłaty za zamówione bilety należy dokonać w ciągu 20 minut. Płatność niepotwierdzona w tym czasie przez bank Kupującego, powoduje automatyczne anulowanie zamówienia.
-
Szczegóły dotyczące realizacji płatności online określa regulamin Operatora płatności dostępny https://www.przelewy24.pl/regulamin
-
Po dokonaniu przelewu za pośrednictwem portalu Przelewy24.pl na podany przez Kupującego adres mailowy zostanie wysłany bilet elektroniczny w formacie pdf.
-
Aby otrzymać fakturę należy w trakcie zamówienia zaznaczyć opcję „Chcę otrzymać fakturę” oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia. Faktura może być wystawiona na osobę lub firmę.
-
System sprzedaży internetowej umożliwia jednorazowo zakup maksymalnie 10 biletów na jedno wydarzenie przez Kupującego.
-
Bilety ulgowe bez udokumentowania prawa do ulgi nie uprawniają do wejścia na widownię.
-
Bilet podlega jednorazowej weryfikacji w momencie wejścia na Wydarzenie; nie ma możliwości ponownego wykorzystania biletu.
-
Niewykorzystane bilety nie podlegają zwrotowi, ani zamianie na inny termin.
-
Bilet kserowany, skanowany, przerabiany i uniemożliwiający weryfikację kodu jest nieważny.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zażądania okazania dowodu tożsamości w przypadku wątpliwości dotyczących właściciela biletu.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia transmisji danych w trakcie dokonywania zakupu.
-
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 38 ust. 9,10, 12 prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umowy, której przedmiotem świadczenia są usługi związane z wydarzeniami kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; tym samym odstąpienie od umowy nie przysługuje Kupującemu w przypadku zakupu online biletu na Wydarzenie.
-
Zwrot lub zamiana biletów zakupionych za pośrednictwem internetu jest możliwy jedynie w przypadku odwołania Wydarzenia lub zmiany repertuaru.
-
Osoby spóźnione mogą wejść na widownię dopiero w czasie przerwy w koncercie.
-
Wszystkie informacje na temat repertuaru, cen, ulg, godzin pracy kas biletowych i inne opublikowane są na stronie www.filharmoniagorzowska.pl.
§ 3
-
Reklamacje dotyczące usługi, w tym z tytułu nieprawidłowego działania systemu, uszkodzeń i nieprawidłowości w otrzymanych dokumentach należy zgłaszać Filharmonii za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Filharmonii bilety@filharmoniagorzowska.pl .
-
Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
- dane Kupującego, zgodne z danymi podanymi przy dokonywaniu transakcji zakupu biletu;
- datę dokonania transakcji zakupu biletu;
- numer identyfikatora transakcji, której dotyczy reklamacja;
- opis przedmiotu reklamacji.
3. Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania informacji o powstałej nieprawidłowości, zaś w przypadkach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 10 dni roboczych.
4. Reklamacje dotyczące płatności należy zgłaszać do Operatora Płatności zgodnie z regulaminem zamieszczonym na stronie internetowej Operatora Płatności
§ 4
-
Poprzez podanie swoich danych w systemie sprzedaży internetowej Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora, w celu realizacji zamówienia, niezbędnego kontaktu z Kupującym i w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów.
-
Administratorem danych wskazanych w zgodzie na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej powyżej jest Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonia Gorzowska w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Dziewięciu Muz 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
-
Podstawą przetwarzania danych jest dobrowolna zgoda.
-
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
-
Dane udostępnione przez Kupującego nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim.
-
Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa. Odbiorcą danych może być także podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.
-
Kupującemu przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych.
-
Dane udostępnione przez Kupującego nie będą podlegały profilowaniu.
-
Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
-
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat, licząc od początku roku następującego po roku, w którym została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
-
Podanie danych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym realizację, umowy lub świadczeń.
-
Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem: Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonia Gorzowska, ul. Dziewięciu Muz 10, 66-400 Gorzów Wlkp.; e-mail: iod@filharmoniagorzowska.pl